Rozhovor se zakladatelem a kreativním ředitelem Naší company Tomášem Hellerem nám odhalil nejen historii a hodnoty Naší company, ale také co ho naplňuje a motivuje. Přesvědčte se sami o tom, že je Tomáš člověk na správném místě.
Jaká byla Tvoje cesta k založení Naší company?
Byla to zcela přirozená cesta. K podnikání mě to vždy táhlo, chtěl jsem pracovat na svém, svým způsobem. Když jsme s Ondrou Trkalem potkali další velmi schopné lidi, se kterými jsme si charakterově hned sedli, rozhodli jsme se realizovat náš sen a založili tak Naší company. Nabízí nám to možnost vybírat si své klienty stejně tak, jako si oni vybírají nás. Což je jeden z hlavních předpokladů pro to, aby mě spolupráce bavila a naplňovala.
Jaké klíčové hodnoty a silné stránky vidíš u Naší company?
Flexibilita, kreativita a profesionalita celého týmu, které se zkombinovaly se zkušeností. Jsme parta různých lidí, kterým jde o stejnou věc. Týmová chemie se promítá do výsledků práce. To mě těší a motivuje.
Na co kladeš největší důraz při komunikaci s klientem?
Jednoznačně co nejlépe navnímat potřebu značky, abych doporučil co nejlepší službu. Dobrá komunikace je klíčem k dobrému výsledku. Vím, že pokud se správně domluvíme a pochopíme, výsledek bude vždy vidět. Stejně tak důležité je pro mě aby to, co bylo kladeno za cíl na začátku, se zrealizovalo na konci. Klientovy cíle jsou našim cílem a táhneme za jeden provaz.
Co bys doporučil člověku/značce, který/á hledá marketingovou agenturu ke spolupráci?
Zaměřte se na dvě oblasti. První je ta odborná. Aby agentura uměla to, co slibuje a uměla to více než dobře. Druhá je ta osobní. I přes velkou odbornost je špatné, když nefunguje chemie mezi klientem a agenturou. Velkou roli hrají také osobní sympatie a důvěryhodnost. Musí si zkrátka všichni lidsky sednout.
Jaká oblast marketingu Tě nejvíce naplňuje a proč?
Baví mě brandová komunikace a marketingové strategie, hlavně plánovat celek na základě klientových potřeb a analýz. Rád také řídím kreativní tvorbu. Nejvíce mě ale vždy naplňovalo osobní setkávání a jednání. Věřím, že kvalitní obchod má etický přesah a neznám lepší pocit, než když jsou obě strany na začátku i ke konci spokojené. To je můj hnací motor v podnikání.
Co Tě motivuje v práci každý den?
Lidé kolem mě, zajímavé obchodní jednání a také dobré kafe, na které si buď společně zajdeme, nebo si ho dáme z našeho kávovaru. Považuji za velké životní štěstí, že se mohu každý den těšit do práce a že svou práci beru zároveň i jako poslání pomáhat jiným podnikatelů v jejich cestě.
Comments